.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم اندیشی روسای دانشگاهها با مدیرکل بنیاد شهید در قائمشهر

مديركل بنياد شهيد استان مازندران گفت : با تلاش علمي و فرهنگي موجبات اعتلاي راه شهدا و ايثارگران رافراهم سازيم.


به گزارش روابط عمومی دانشگا آزاد قائمشهر ،اولین جلسه هم اندیشی روسای دانشگاههای دولتي و غيردولتي منطقه (قائمشهر،سوادکوه،جویبار) با حضور مدیرکل بنیاد شهید ،معاونین و رابطین استان مازندران و شهرستان قائمشهر،رئيس بنياد شهيد شهرستان قائم شهر رئیس و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاداسلامی واحدقائمشهر در سالن اجتماعات واحدقائمشهر برگزار شد.


در این جلسه رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین(ع) از احساس تعلق و تلاشهای مثمرثمر مسئولین و روسای واحدهای دانشگاهی در حوزه ایثارگرو شهادت و ميزباني واحدقائمشهر براي اين جلسه تشکر و قدردانی کرد.


وی بااشاره به اینکه امروزه ما شاهد جنگ نرم در کشور هستیم گفت: برهمین اساس نیاز است تا فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود و در کنار علم و جهاد علمی قرار گیرد و اذعان داشت: امروزه با توجه به بروز شدن علم، تربیت علمی و عملی باید همچون سلاح رزمنده در جنگ سخت و بلکه بیشتر از آن ارزشمند و قابل تکریم باشد.


مدیرکل بنياد شهیداستان مازندران در ادامه بیان کرد: ما به دنبال نمایان کردن حقیقت فرهنگ شهادت و ایثار هستیم و دانشگاهها با توجه به اینکه محل پردازش داده های علمی و فرهنگی هستند در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند.


رضایی گفت: لذا وظیفه ماست با تلاش علمی و فرهنگی دراین راه بکوشیم تا موجبات اعتلای راه شهدا و ایثارگران رافراهم سازيم.


رضایی در پایان با اشاره به روسای واحدهای دانشگاهی در خصوص مسائل دانشجویان شاهد و ایثارگر مطالبی را بیان کرد و خواستار: - تشکیل هسته های علمی ،فرهنگی ، پژوهشی در دانشگاها - فعال کردن اساتید مشاور در دانشگاهها -پرداختن عمیق به مسائل علمی ،تربیتی فرزندان شاهد وایثارگر - ترویج فرهنگ شهید و شهادت با هدایت و محوریت مقام معظم رهبری به بهترین نحو در دانشگاهها شد.


همچنین در این مراسم مظلومی معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مازندران-غلامی رئیس پیام نور- احمدی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدسوادکوه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در دانشگاه ها را ارائه کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.